بهترین کلینیک روانشناسی در تهران

بهترین کلینیک روانشناسی در تهران
زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه

بهترین کلینیک روانشناسی در تهران

روانشناسی، مشاوره، روان‌درمانی، تراپی، روانکاوی… کلماتی هستند که شاید در سال‌های اخیر بیشتر شنیده باشید، به دلیل اینکه اخیراً توجه به سلامت روان، واکاوی دنیای درون و ارتقای مهارت‌های روانشناختی بیشتر شده است. افراد زیادی با قرار گرفتن در مسیر روان درمانی توانسته‌اند تصمیم‌های بهتری در حیطه کار، تحصیل، ازدواج، مهاجرت، فرزندآوری و … بگیرند و خودشان را از تکرار آسیب‌هایی که نشات گرفته از تله‌های ذهنی حاصل از تجربه رشدی بوده است رها کنند.

قبل از اینکه ادامه مطلب را بخوانید، در صورت تمایل می‌توانید فایل صوتی زیر از آقای دکتر صادق فلاح را درباره نحوه انتخاب بهترین کلینیک روانشناسی بشنوید:

قرار گرفتن در فضای روان‌درمانی امن و حرفه‌ای می‌تواند در ذهن و زندگی گره‌هایی را باز کند و کمک کند شما مسیرهای آسیب زننده زندگی‌تان را بشناسید و الگوهای جدیدی را اتخاذ کنید، اما پیدا کردن فضاهای درمانی امن و تخصصی هم سخت است، زیرا روانشناسی علمی است نو پا که ابزار مهم آن کلام و کلمات هستند.
این است که بسیاری با استفاده از کلمات به اصطلاح زرد قصد دارند فضای تخصصی روانشناسی را از آن خود کنند و اتاق درمان را با میز سخنرانی اشتباه می‌گیرند و در یک فضای بالا به پایین شروع به نسخه پیچیدن برای درمانجو می‌کنند.

با توجه به موارد گفته شده در مورد انتخاب یک کلینیک روانشناسی خوب، ما سعی کردیم لیست بهترین کلینیک های روانشناسی تهران را در ادامه به شما معرفی کنیم و شما می‌توانید با توجه به سوابق، درمانگران و نوع خدماتی که به شما ارائه می‌دهند بهترین کلینیک روانشناسی در تهران را انتخاب کنید و از خدمات آن‌ها بهره ببرید.

همچنین شما می‌توانید بعد از انتخاب بهترین مرکز روان درمانی در تهران از طریق لیست زیر با توجه به نیاز خود از بین درمانگران این مراکز یک روانشناس خوب در تهران را پیدا کنید تا در کمترین زمان و در بهترین شرایط جلسات روان‌درمانی خود را شروع کنید.

1- نوجان کلینیک

nojaan logo

نوجان با هدف در دسترس ساختن فضای امن و حرفه‌ای تراپی برای عموم جامعه شکل گرفت و مهمترین هدف نوجان کلینیک، پیوند جان درمان‌جویان به درمانگران امن و متخصص بود. از ابتدا به جهت دردسترس قرار دادن خدمات امن و تخصصی روان‌درمانی برای اقشار مختلف در هر نقطه جغرافیایی فضای روان‌درمانی آنلاین برای جلسات تراپی مد نظر بود، زیرا فضای آنلاین بسیاری از موانع مانند مسافت، حریم خصوصی، مقاومت‌های ناشی از حضور در فضای جدید و … را برای درمانجویان بر می­دارد. برای کسب اطلاع بیشتر از این موضوع می‌توانید مطلب روان‌درمانی آنلاین چیست را بخوانید و از مزایای آن به طور کامل مطلع شوید. علاوه بر موارد گفته شده به این نکته هم باید اشاره کرد که نوجان کلینیک دارای درمانگران مجربی می‌باشد تا مراحل درمان شما با بهترین کیفیت و در کمترین زمان انجام شود.

همچنین تیم پژوهشی نوجان 20 مقاله‌ای که جلسات حضوری و آنلاین روان‌درمانی را مقایسه کرده‌اند را به صورت دقیق بررسی کرده‌اند و تلاش شد تمام نکاتی که جلسات آنلاین را موثر‌تر می­‌کند را در جلسات مراجعان با درمانگران لحاظ کند.

2- کلینیک نیما قربانی

nima ghorbani logo

دکتر نیما قربانی استادتمام دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی مدرسه روانپزشکی واشنگتن (Washington School of Psychiatry) است. وی سوپروایزر رسمی انجمن بین‌المللی درمان‌های پویشی‌تجربه‌ای (IEDTA) است. ایشان افزون بر تربیت درمانگر در حوزه روان‌درمانی پویشی فشرده و کوتاه‌مدت (ISTDP)، به آموزش‌های نظری و تجربه‌ای همچون مهارت‌های ارتباطی، ماهیت فرآیندهای ناهشیار، و نیز فرضیه پیوستاری شیفتگی- شفقت می‌پردازد. وی در دهه ۷۰ شمسی، پیشگام آموزش‌های تجربه‌ای روان‌شناختی برای مدیران بوده است.

3- کلینیک ویان

vian logo

4- مرکز خدمات روانشناسی سگال

segal logo

5- هیلان

hilan logo

6- سیاووشان

Siavoushan Logo

7- کلینیک روانشناسی روان آرام

ravan aram logo

8- کلینیک کیهان

kayhan logo

9- کلینیک روانشناسی کوشان

koshan logo

10- مرکز روانشناسی جان و تن

jan o tan logo

در این مطلب سعی کردیم 10 کلینیک روانشناسی خوب در تهران را به شما معرفی کنیم و با توجه به مناطقی که این مراکز روانشناسی هستند تقریباً اکثر مناطق تهران را پوشش می‌دهند که شامل کلینیک روانشناسی غرب تهران،کلینیک روانشناسی شرق تهران،کلینیک روانشناسی شمال تهران می‌باشند و شما می‌توانید از خدمات آنلاین و حضوری این مراکز مشاوره روانشناسی در تهران بهره ببرید.

بهترین مرکز روانشناسی در تهران

همچنین اسامی کلینیک های روانشناسی تهران که به شما معرفی شد شامل اطلاعات زیر هستند که همیشه در حال بروز رسانی می‌باشند تا از آخرین اطلاعات این مراکز اطلاع داشته باشید:
آدرس بهترین کلینک روانشناسی در تهران
تلفن بهترین کلینیک روانشناسی در تهران
آدرس بر رو نقشه بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در تهران
آدرس سایت بهترین کلینیک روانشناسی در تهران

16 دیدگاه ارسال دیدگاه جدید

  • آدرس مراکز روانشاسی که قرار دادید به روز هستش؟؟

    پاسخ
  • رومینا
    مهر 25, 1402 15:02

    سلام ممنونم ازتون. کار قشنگ و جالبی کردین که کلینیک های روانشناسی دیگه رو هم معرفی کردین.

    پاسخ
  • محمد شادمان
    آبان 15, 1402 10:36

    تمامی کلینیک های روانشناسی که معرفی کردید فقط خدمات حضوری دارند ؟؟

    پاسخ
    • خیر، همه کلینیک های معرفی شده خدمات حضوری ندارند و به صورت آنلاین هم بعضی از آن ها خدمات میدن….در توضیحات هر کلینیک میتونید نوع خدمات آن ها رو ببینید.

      پاسخ
  • اگر تعرفه هر کیلینیک روانشناسی رو هم میزاشتید عالی میشید 🙂

    پاسخ
    • متاسفانه امکان قرار دادن تعرفه هر کلینیک روانشناسی معرفی شده نمی باشد.
      چون تعرفه هر یک از خدماتشون متفاوت می باشد و بعضی از کلینک ها هم به صورت عمومی اعلام نمیکنند تعرفه خدمات روانشناسی رو،به همین علت قرار دادن تعرفه ممکنه باعث سردرگمی شما عزیزان بشه

      پاسخ
  • سمیه ناصری
    فروردین 24, 1403 14:32

    خیلی از سایت ها بهترین کلینیک روانشناسی در تهران رو معرفی کردند ولی خیلی از اطلاعاتشون کامل نبود..ممنون از درج اطلاعات دقیق.

    پاسخ
  • واقعا انتخاب یک رواندرمانگر خوب و انتخاب بهترین کلینیک روانشناسی کار دشواریه که به یک جای مطعمن اطمینان کنیم. فایل صوتی که قرار دادید واقعا کمک کننده بود.

    پاسخ
    • ممنون بابت نظرتون
      بله برای انتخاب یک محیط امن که فرد در هنگام مشاوره احساس امنیت و آرامش بکنه و در کنار اون درمانگران با تجربه ای داشته باشه سخت می باشد.
      ما هم تا جایی که امکانش بود کلینیک های معتبر را معرفی کردیم.

      پاسخ
  • چه جوری میتونیم از خودتون وقت بگیریم؟

    پاسخ
  • مبینا وفایی
    اردیبهشت 11, 1403 17:41

    سلام وقتتون بخیر، من و همسرم 6 ماهه ساکن کانادا هستیم و الان دارم دنبال یه راهنمای خوب برای مشاوره میگردم، ولی فارسی زبان. اگه اطلاعاتی دارید که چجوری میتونم کسی رو پیدا کنم که روانشناسی آنلاین در کانادا برام انجام بده از توی ایران، لطفا کمکون کنه ممنونم ازتون

    پاسخ
    • سلام
      ممنون از نظرتون
      بعضی از کلینیک هایی که در این صفحه معرفی شده به ایرانیان خارج از کشور هم خدمات می دهند.می تونید از کلینیک هایی که به صورت انلاین خدمات میدن هم استفاده کنید.نوجان کلینیک هم یکی از خدماتش برای ایرانیان خارج از کشور هست.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست
×
واتس آپ